Domů / Časté dotazy
Kontakty

Infolinka: +420 608 779 287

Po-Pá 7.00-14.00

Email: info@obchodprodum.cz

 

Ostatní informace

   

 

 

 

        

 

    

 

 

Časté dotazy

MOHU SI URČIT DEN A ČAS DODÁNÍ MÉ OBJEDNÁVKY?

V případě že je zboží skladem, postačí, když do poznámky v objednávce napíšete datum dodání zboží, my se jej pokusíme odeslat tak, aby v uvedený datum zásilka dorazila. Čas dodání nelze určit s přesností. Řidič přepravní služby na Vás obdrží kontakt, před doručením Vás bude řidič 1 hodinu předem kontaktovat ohledně doručení zásilky.

 

PROČ JE ZÁRUČNÍ LIST NEPOTVRZEN?

Záruční listy ke zboží nevyplňujeme ani nepotvrzujeme při expedici, ze zákona má zákazník 14 dní od dodání zboží na odstoupení od smlouvy a i proto, že jsou uzavřeny v originálních obalech. U běžného zboží k možné reklamaci stačí dle českého práva pouze potvrzený nákupní doklad. Záruční list slouží pouze jako příloha. V okamžiku, kdy budete chtít záruční list potvrdit, kontaktujte nás a sdělíme Vám další postup.

LZE ZBOŽÍ VYZVEDNOUT OSOBNĚ?

Není možný osobní odběr. Zboží pouze zasíláme přepravní společností.

 

JAK BUDU INFORMOVÁN/A O STAVU A ODESLÁNÍ MÉ OBJEDNÁVKY?

Prostřednictví emailu budete informováni o stavu Vaší objednávky. Vyplňujte prosím e-mail pozorně bez překlepů. Pokud Vám nepřijde potvrzující email o přijetí objednávky, kontaktujte nás prosím na našem emailu: info@obchodprodum.cz nebo na infolince +420 608 779 287 Po předání zásilky přepravci Vám na e-mail zašleme číslo zásilky, díky kterému můžete sledovat na stránkách společnosti, kde se zásilka momentálně nachází.

 

KDY OBJEDNANÉ ZBOŽÍ BUDE DORUČENO?

Zboží je-li skladem odesíláme standardně do 1-2 pracovních dnů. V případě objednání zboží, které není skladem se doba odeslání prodlužuje o dobu naskladnění zboží. V případě, že dojde k prodlevě v dodaní, informujeme zákazníky formou emailu nebo telefonicky.

 

JAKOU FORMOU PROBÍHÁ PLATBA?

Zboží je možné zaslat na dobírku, v tomto případě probíhá úhrada řidiči našeho přepravce na místě předání objednávky. Je možné také zboží uhradit bankovním převodem (viz doprava a platby). V případě platby na dobírku se zásika hradí v hotovosti nebo platební kartou. V případě platby kartou je nutné si tuto možnost navolit v objednávce..

 

JAK JE MOŽNÉ ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ REKLAMOVAT?

Pokud potřebujete reklamovat zboží, kontaktujte nás na emailu, zobží musí být pěčlivě zabaleno, a zasláno na adresu pro reklamace. Bude-li zboží zasíláno přepravní službou nebo Českou poštou, žádáme informaci, která přepravní společnost zboží doručí a v jakém předpokládaném termínu. Dále Vás vyžádáme o zaslání čísla zásilky, které obdržíte od přepravce. Neohlášené zásilky nebo zásilky od neznámých osob nejsme povinni přebírat.

 

 

 

 

POKUD MÁTE NĚJAKÉ DALŠÍ DOTAZY NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT e-mail: info@obchodprodum.cz